
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شورای نگهبان، آیتالله سیداحمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان و نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری پیامی خطاب به مردم بزرگ ایران اسلامی صادر کرد که متن آن پیام به شرح زیر است:
بسمالله القادر القهار الجبار
با قلبی آکنده از اندوه، شهادت عزتمندانه و افتخارآفرین رهبر و امام عزیز انقلابمان حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای رضوان الله تعالی علیه و سرداران، امیران و فرماندهان نظامی و زنان، مردان و کودکانِ ملت بزرگ ایران را به امام عصر (عج) و ملت قهرمان ایران و همه آزادگان عالم تسلیت میگویم.
به غیرت، شجاعت و حماسهآفرینیهای مثالزدنی نیروهای مسلح و فرزندان رشید ایران اسلامی و به استقامت، صلابت و بصیرت شما مردم بزرگ ایران با تواضع، ادای احترام میکنم.
راه و وظیفه را که دفاع از شرف و عزت ایران و ایرانیان و جهاد فی سبیلالله است، درست تشخیص داده و در مسیر صحیح تاریخ قرار گرفتهاید. هیچ بیم و ترسی به خود راه نمیدهید. در این شب و روزهای شریف، در آستانه شبهای قدر و شهادت حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) با توکل بر خدا و توسل به حضرت محمد (ص) و آل محمد (ص) و استغاثه به وجود حضرت ولیعصر (عج) باید ایستادگی و مقاومت کرد.
پیروزی و غلبه بر متجاوزان جنایتکار آمریکایی صهیونی نزدیک و قطعی است.
خبرگان شما ملت عزیز با لحاظ همه جهات و شرایط خاص حاکم بر کشور در تعیین رهبر جدید انقلاب و زعیم جمهوری اسلامی ایران و معرفی آن کوتاهی نخواهند کرد.
توطئه، شیطنت، جنگ روانی، شایعات و فتنههای دشمنان را با بصیرت انقلابی خود خنثی کنید.
رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ
انتهای پیام/